donderdag 3 juli 2014

Verkiezingsdag

die ochtend werd ik wakker, jeuj
eerste dat ik deed: fotootje trekken van mezelf
tweede dat ik deed: fotootje op facebook zetten

ik at een bordje muesli
maar niet alvorens daar een foto van te trekken
beetje bewerkt met instagram
en op facebook gezet

twitter opengedaan
fotootje ook op twitter gezet
120 volgers
worden er nu misschien 122

hopelijk retweets

ik had me nog niet omgekleed dus dat deed ik effe
foto van mezelf getrokken met ontbloot bovenlijf
foto van mezelf getrokken met t-shirt aan
daarna met trui aan

ik had al zes foto’s, het was 9u ‘s morgens

ik moest iets gaan verzinnen om meer foto’s van mezelf te kunnen trekken
oh ja, ik moest naar de stembus
die ene kans om een stemfie te maken
how exciting
ik bleef 7 minuten in het stemhokje
als je er dan bent wil je ook een goeie stemfie

stemfie gemaakt met stempotlood in mijn mond
stemfie zonder potlood maar met een gekke bek
stem uitgebracht

thuis de hele zwik op facebook gezet
nice

voor de spiegel gaan staan
beetje gemasturbeerd
het liep tegen de middag

vielen er nog selfies te maken in de namiddag
er schoot me geen concrete reden te binnen
beginnen zweten
tranquilizer gepakt
op bed gaan liggen
tele-onthaal gebeld

doe ik elke week minstens één keer

lang leve mezelf, trouwens
wat ben ik toch een baas
wat ben ik toch uniek

Geen opmerkingen: