zondag 11 januari 2009

't Is feest...

"Hey vrienden en klasgenoten

Volgende zondag verjaar ik en daarom geef ik volgende zaterdag 17/1 een feestje op mijn kot.

Omdat ik verjaar dus, maar ook omdat we een sympathieke nieuwe kotgenoot hebben, in de plaats van een oude stomme en omdat het daarom dus weer wat toffer is hier.

En ook omdat er op school de dag nadien twee heel drukke weken beginnen. Een "laatste" gelegenheid m.a.w. om nog eens iets te doen.

Iedereen is welkom in [straat + huisnummer]*, vlakbij het station van L., vanaf 21u.

Voor pintjes en frisdrank zorgen wij.

Tot dan!
Alexander

* Als je uit het station van L. komt neem je de D.straat richting G.. Schuin tegenover de eerste straat naar rechts die je tegenkomt (V.straat), zie je een soort gangetje met daarboven het plakkaat "[straatnaam]". Daar aangekomen: volg de ballonnen."

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is dat ik in Amsterdam woon. Anders was ik zeker even op het ballonnenfeest langsgekomen!

pascal digital zei

Verhip! Vergeten!
Spreken we binnenkort eens af in de Dansaertstraat? Er is in de Erasmusschool ook een fototentoonstelling die ik wil zien...