dinsdag 26 juni 2007

Well now I'm askin' you...

Who's The Man??!
Who's The Man?!?
Who's The Man!?!

En een weinigzeggende kreet die u ook wel uit mijn mond zult horen, nu zo:
Yes! YEs! yEs! YeS! yES!
Woo-hoo-hoo-hoo!!

Enzovoort.

Ik heb maar twee herexamens en dat valt bij-zon-der mee. 't Zijn er dan nog twee van de minst erge. Ik ben dus, met andere woorden, voor bijna één derde afgestudeerd journalist. Ja, dat valt mee.

Ik heb "Mirrored" van Battles aangeschaft om dit geluk extra in de verf te zetten.
En, shame on me, voor de aangename verrassing dat er op die plaat dus elf nummers staan en geen negen, zoals op mijn computer-versie (ik ontwijk het woord downloaden - quoi). Dat is dus ronduit nog meer fantastisch. Wel jammer dat het regent. Er zal echter meer nodig zijn opdat ik mij vandaag nog druk zal maken.

Een halve liter Ice Tea op uw gezondheid!

Geen opmerkingen: