maandag 24 oktober 2011

Grenoble

Natuurlijk zou ik graag even op en af gaan naar Grenoble. Grenoble, spreek die naam uit. En kijk eens op de kaart voor de ligging ervan. Dat moet daar mooi zijn, niet ver van Genève en Milaan. Frankrijk is overigens mooier dan België, en de regio rond Grenoble is sans doute mooier dan de onmiddellijke regio rond mijn stad. Of nog belangrijker: het is er altijd warmer.

Maar ik ga niet want ik heb andere katjes te geselen. Eerder sporadisch, maar toch. Gegeseld zal er, dag in dag uit, tot het grote moment daar is. Het grote moment dat het liefst van al toch redelijk klein blijft.

Neemt niet weg dat ik haar wil en zal zien. Of het nu in Grenoble of in Tel Aviv is. (Tel Aviv, spreek die naam uit.) Ik wil haar zien om haar een aai over haar bol te geven en om schattig Frans met haar te spreken. Ik wil haar zien om haar een hart onder de riem te steken. Het liefst van al wil ik haar zien in Grenoble. En ik wil ook Grenoble graag zien.

Ik zou erover kunnen doorgaan, maar dan word ik persoonlijk. En er meer woorden aan vuil maken dan goed is, is niet goed. Met bovenstaands is alles gezegd. En nu maar hopen dat het er van komt.

Geen opmerkingen: