zondag 30 oktober 2011

Oktober-november

Oktober bracht twee theaterstukken, een etentje, een concert, twee interessante ontmoetingen, twee uitstekende films, één verrukkelijke maaltijd, een handvol leuke nieuwe liedjes, enkele cafébezoeken en één discotheekbezoek. Ik voerde enkele interessante gesprekken met voor mij belangrijke mensen, en er werd ook gelezen en geschreven.

Daarmee moet ik tevreden zijn en dat ben ik ook. Ik verplicht mezelf om daarmee tevreden te zijn. Maar alles overkoepelend knaagt er iets: ik heb geen werk en weinig structuur in mijn dagen. Waardoor ik nu wat opgedroogd ben.

November brengt voorlopig twee of drie concerten, afspraken met twee vrienden die ik deze maand niet heb kunnen zien, een familiebezoek, een feestje en de Boekenbeurs. Ook heb ik een betaalde opdracht.

In de wetenschap dat daar nog een aantal dingen zullen bijkomen, ben ik daarmee tevreden.

Geen opmerkingen: