woensdag 10 november 2010

Kamer II

Een paarse hoed met daarin bronzen centjes (0,43 euro). Het doodsprentje van mijn tante (99 jaar geworden). Een achterlicht voor mijn fiets dat ik nóóit mag vergeten en dat ik áltijd vergeet. Een usb-stick (4 GB) waarop al mijn Word-bestanden staan. Een dobbelsteen. Een brief van een vriendin. Een andere usb-stick (52 GB) met daarop alle muziek die ik op mijn laptop bewaar. Een foldertje met een overzicht van alle operavoorstellingen die dit jaar naar de Muntschouwburg komen - alsof ik er daar één van zal bijwonen. Een sticker van Dead Man Flats, een groepje uit Kansas. Het meermaals bekroonde 'Congo' van David Van Reybroeck. De 'Pillow ep' van het Luikse Dan San. Twee bladwijzers van Pêle Mêle, 'Achat & vente: livres, disques, cd, dvd, vidéo, jeux, trains', een winkel in Bruxelles. Een bandrecordertje. Een pin van cd-winkel Bilbo. Een leeg potje bosbessenyohurt. Het graphic novel 'De vier stromen' van Baudoin en Vargas. Een groene markeerstift. De Veto van 18 oktober - het Leuvense studentenkrantje. Oordopjes. Een door mijn vader gekopieerde cd van Wannes Van de Velde. Een map met Humo-knipsels. Twee lepels en een mes. Een post-it met daarop enkele namen van schrijvers (Naomi Klein, Francis Fukuyama, Theodore Dalrymple, Fernando Pessoa). Sleutels van fietsen die gestolen zijn. Een kaartje van de VDAB - 'Samen sterk voor werk'. 'We'll Never Turn Back' van Mavis Staples. Een plastic zak. 'For Times When Ears Are Sore' van Yuko. Een brochure van De kotroute (à la burlesque).

Geen opmerkingen: