vrijdag 24 oktober 2008

En op de zevende dag hervatte Ali de blog

Het belangrijkste papier van allemaal blijft nu al vier dagen in vier gevouwen voor me liggen. Labradford brengt nietszeggende instrumentale terreurdeunen voort. Een brief is opengescheurd en de rekening is betaald. Manyfingers bleek mooiere muziek te maken dan ik in eerste instantie meende opgemerkt te hebben. Die driedubbelde box van Low staat in de wachtrij. Een zonnebril gekregen aan het station, van een organisatie waarvan de naam niet nadrukkelijk genoeg aanwezig bleek in hun 'campagne'. Een Nederlands woordenboek, omdat ik een toepasselijk allitererend woord zocht bij mijn naam, Alexander. Een portefeuille met daarin een ticket voor morgenavond in Het Depot. Dikke vingers om mijn toetsenbord mee te mishandelen, voortdurend naast de juiste letters tikken. Een lege shampoodoos van een antiroosshampoo. Sokken, en nog een paar sokken. Vier paar schoenen, waaronder eentje van €210. Absolute koopkracht. Een eigen column. Veel werk. Stress. Chronische keelpijn. "On The Road" van Jack Kerouac. "Godversomse dagen op een godverdomse bol" natuurlijk ook.

En wat nog meer? Of wat net niet?

1 opmerking:

Geert Simonis zei

Brant Bjork?
Ik zal er zijn.
Ik draag een Turbonegroshirt.
Kom gerust even dag zeggen.
Ik bijt niet altijd.