zaterdag 11 oktober 2008

Watoetetertoe?

Toe E., dring niet aan. Je hebt de link gehad en ik ben blij dat je 'm ook weer kwijt bent. Nochtans, als je dat ene blogbericht in handen hebt is het papgemakkelijk om mijn blog via google te traceren, maar dat vertel ik je dan maar niet luid op, en als je er toch aan denkt dan lees je dit.

Je zet me aan het denken over mijn privacy, en als je me de vraag stelt waarom jij niet en een ander wel, dan heb ik daar ook geen pasklaar antwoord op. Omdat je dan te dicht komt, zeker. En omdat ik je misschien wel ver weg wil hebben. Want ik wil niets veranderen aan de manier waarop ik hier schrijf. Ik ben met name niet diegene die met onpersoonlijk telexnieuws komt genre "Jorg Haider is dood" of "Geike Arnaert stopt met Hooverphonic". Die artikels worden op een ander al geschreven.

Dat je benieuwd bent, ik snap dat. Wat weet je tenslotte? Maar ik denk niet dat dit de juiste plaats is. Respecteer dat.

Tot binnenkort.
A.

Geen opmerkingen: