woensdag 6 augustus 2008

Ja, ook hier is 't komkommertijd

Oei, ik moet nogal wat overwinnen om dit op te biechten: ik vind dat dochtertje van Madonna, Lourdes, wel een schoon kind. Beetje opletten met die oprukkende monobrow, maar voorts heel schattig met dat mooie zwarte haar. Heeft ze van haar pa natuurlijk, de genaamde Carlos Leon. Dat weet ik zelfs zonder een foto van de man te hebben gezien. Dat Lourdes elf jaar is, vind ik niet erg. Misschien kan ik haar bijles geven over kommagetallen.

In Humo las ik dat artikel met Madonna's broer, die een "schandaalbiografie" geschreven heeft over zijn leven met Madonna. Nu interesseren dat soort boeken me altijd bijzonder, en ik ben vast van plan ooit in dat boek te beginnen. Hij spreekt trouwens over Lourdes met de bijnaam "Lola", wat op YouTube ook gebeurt, en wat mij behoorlijk ergert, wat dat dan ook weer moge uitmaken. In het algemeen kan ik dat soort hippe bijnamen moeilijk verdragen.

Hieronder een filmpje waarin Madonna haar eigen belachelijke zelve is, terwijl Lourdes haar Frans leert. Grappig om te zien ook hoe de dochter de aanstellerij van de moeder met de paplepel binnenkrijgt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat zou de bedoeling geweest zijn van dit filmpje? Gewoon onbescheiden zelf-promotie?