dinsdag 30 april 2019

Hype-atitis Ax

Ax, enthousiaste spast die eersteklas in kamerjas verrast

Een stevig feest op zijn terras gooit, camera’s op danspassen

Ben ik beneden alle peil met pijl en boog een cupido

Ben ik een otter nog veel geiler houd de ladies in het oog

Een blik een knik een snik een prikje, dokter Axel is op pad

Ik heb geen tijd voor een misbaksel ‘k zit met ‘n mokkel in m’n bad

En zeep haar in en haar vriendin, een heerlijk blozende blondine

Kom erbij we pijpen beffen vooraleer we herbeginnen


Zelfverklaarde recensenten lijden aan Zwangere Guy

Ik ent ze in voor hype-atitis en het liefst nog aujourd’hui

Dokter Ax ontwikkelt ook nog een vaccin voor Eilish Billie

Stel je bloot aan haar geblèr en je ligt straks naast Willy Willy


‘k Ben een winner, geen beginner, maar een beetje paranoia

Paradijseiland bestaat en er staat meer dan één sequoia

In Maloja toen ik jong was telde ik de dagen af

Ik was als enige het koren, alle anderen waren kaf

Een saffie hier een saffie daar, ik lees een boek van Allen Carr

En neem een trek van mijn sigaar, maar golf nog altijd boven par

En wil je mee ten slotte cruisen met mijn nieuwe onderzeeër

Maak je borsten nat voor Axel, want hij is de beste player


Zelfverklaarde recensenten hebben last van hype-atitis

Ja, hun toestand is het wel, maar zelf zijn ze niet zo kritisch

Dokter Ax geeft hen een spuitje tegen Guy en tegen Billie

Anders liggen die recensenten straks naast wijlen Willy Willy

Geen opmerkingen: