zaterdag 24 februari 2018

Relevante Twitteraar

Ook in 2018 blijf ik een van de meest relevante Twitteraars van Vlaanderen. San F. Yezerskiy en Michel Baeten zijn onevenaarbaar, dat geef ik toe (die gasten zijn zó ad rem, dat zijn echt supersnelle denkers), maar na Yezerskiy en Baeten kom ik. Hieronder het bewijs dat ik scherper tweet dan ooit tevoren.
“Het was nobel van hen om een specifiek medium voor mensen met een verstandelijke beperking uit de grond te stampen, maar ik stel me voor dat de bedenkers van Twitter niet verwacht hadden dat hun website zó populair zou worden bij politici.”
“Als staatssecretaris blijft Theo Francken bewijzen dat geen droom buiten bereik hoeft te liggen voor iemand met een verstandelijke beperking.”
“Ik maakte me zonet de bedenking dat er nu al een generatie kids aan het opgroeien is die het nooit anders geweten zal hebben dan dat tweets 280 lettertekens mogen bevatten. OMG...”
Ik tweet vooral over Twitter zelf. Misschien maakt dat van mij wel de beste meta-Twitteraar van Vlaanderen.
(Voor alle duidelijkheid: ‘t is maar om te lachen, ik ben helemaal niet actief op Twitter. Soms bedenk ik gewoon briljante zinnen die het goed zouden doen als tweet. Ben je zelf niet erg bedreven in het bedenken van tweets en wil je dat ik een briljante tweet schrijf voor jou? Stuur me een PM en we gaan aan de slag. Groetjes.)

Geen opmerkingen: