dinsdag 4 augustus 2015

51 Facebookvrienden

Ik heb 51 Facebookvrienden. Ik wist dat dat een laag aantal is en ik was eens benieuwd wat dan een 'normaal' aantal zou zijn.
Daarom heb ik gekeken hoeveel Facebookvrienden mijn eigen Facebookvrienden hebben. Van 48 vrienden kon ik die gegevens bekijken, van drie niet.
Het gemiddelde aantal vrienden van deze 48 personen is 632. Mijn Facebookvrienden hebben dus gemiddeld 12 keer meer Facebookvrienden dan ik.
Mijn Facebookvriend met de meeste Facebookvrienden heeft 3938 Faceboo...kvrienden. Als ik dat cijfer niet meetel daalt het gemiddeld aantal van 632 naar 561. Dat is precies 11 keer zoveel als mijn eigen Facebookvriendenaantal van 51.
Slechts één van mijn Facebookvrienden heeft minder dan 150 Facebookvrienden en slechts vier van mijn Facebookvrienden hebben minder dan 200 Facebookvrienden.
Met mijn schamele 51 zit ik dus nog eens heel diep onder de ondergrens. Ik heb dus nog bijna drie keer minder Facebookvrienden dan mijn Facebookvriend met het kleinste aantal Facebookvrienden.


Uit dit alles trek ik twee conclusies.
1. Jullie betekenen heel veel voor mij
2. Ik beteken heel weinig voor jullie

Bedankt.

1 opmerking:

Thomas zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.