zaterdag 15 januari 2011

Donkere jongens en meisjes

Mijn favoriete muzikale 'acts' van het moment zijn negerkes! Twee negerkes! Zwartjes. Zoals de zwartjes die praten à la 'oeloeboeloe', dat soort woorden enzomeer. Doch de zwartjes waarover ik spreek wonen niet langer in Afrika (het continent, niet het land) - hun voorouders komen daar natuurlijk wel vandaan!, - neen, zij zijn geboren (en getogen ook hé, duh) in het continent dat men zo gezellig Noord-Amerika pleegt te noemen. Edoch, de negerkes waarvan sprake zijn niet of nauwelijks aangetast door het kille Amerikaanse continent en swingen en dansen nog steeds als woonden zij in hun aloude - haha, ik vind deze wel leuk - Kontinent van oorsprong! Ze swingen als een tiet, wil ik u dus duidelijk maken, 't is bijna niet te doen. En swingen zij niet als een tiet, dan maken zij desgewenst lekkere zwoele nummerkes, of heuse platen, die uitstekend kunnen dienen als achtergrondgeroezemoes bij een lekkere vrijpartij of, in uw jargon: een potje neuken.

Neem nu de Canadese r'n'b-sensatie Drake. Wat een neukplaat die jongen afgeleverd heeft, mensen 't is niet schoon meer. Leen bijvoorbeeld een oor aan 'Karaoke' uit zijn langspeler 'Thank Me Later' en concludeer met mij. Neukplaat van jewelste. Geen kutplaat dus, hé. Een neukplaat. Zo eentje waarvan je onmiddellijk zegt: god, was er maar een 'vrouwke' in de buurt om, op z'n minst, ah ja, lepeltje mee te liggen. En is er geen vrouwke in de buurt, zet je die neukplaat beter af want wat moet je eenzaam en alleen op je kamertje geil zitten zijn? Dat is nergens goed voor en je tergt er alleen jezelf mee. Zeker de venten onder ons. Toch? Pff.

(Ben ik de enige of valt het u ook op dat er op deze - dit? - blog geweldig weinig geïnterageerd wordt? Anyway.)

Hét negerke van de week is evenwel niet voornoemde r'n'b-sensatie Drake, doch wel ene Janelle Monáe, een wuft dat zich bedient van een kapsel dat één: het uwe niet is noch kan zijn, en twee: swingt als de tieten die u hebt laten amputeren, zijnde twee, of in uw geval misschien zelfs drie. Heb ik daarmee - met die geamputeerde tieten - nu gezegd dat ze in het geheel niet swingt? Het zou pertang kunnen zijn! In dat geval herhaal ik dat Janelle beter kan swingen dan Dina 'Zijt gij nen John, dan ik een Marina' Tersago in de finale van 'Dancing on VTM' of hoe die kutsoaps ook moge heten. Godverdomme, VTM. Godverdomme tv in het algemeen! Eikes!! Alleen, Canvas, kom in mijn armen.

Nog met betrekking tot Janelle evenwelle: luister gezellig naar haar plaatje 'The ArchAndroid', doch weze gewaarschuwd dat dat al bij al vrij snel kan gaan vervelen. Neem er dus desnoods wat lectuur bij - Marquez is zó goed - en raakt ge dan nog steeds verveeld dan klikt ge hier (en dus niet hier) om een keileuk nummerke met een keitoffe clip van haar te beluisteren en/of te bekijken. Lekker lachende negers met bruine velletjes - samen met Berlusconi op de zonnebank gelegen! - die tekeer gaan dat het een aard heeft. Negers kunnen goed dansen, wordt gesuggereerd, want het schijnt racistisch te zijn om dat openlijk te zeggen, maar ze kúnnen beter dansen, verdomme. Ooit een rijstkakker zien dansen? Ik ook niet. Een eskimo? Ik ook niet. Als die van ABBA het over een 'Dancing Queen' hadden, dan hadden ze het over Janelle Monáe. Die van ABBA waren er dus eigenlijk wel pokkevroeg bij om dat talent op te merken, maar er zijn destijds - in deze: de jaren zeventig - wel meer al dan niet Scandinavische rukkers in hun commerciële wiel gestrand. Wie dan? Hoe moet ik dat weten, debiel? Ik ben eind jaren tachtig geboren! Soit. Klik nu maar gewoon op die link naar Janelle of maak u uit de voeten. Ge zijt toch gehaast zoals ge altijd gehaast zijt, nee? Kijk naar Janelle of neuk op Drake, maar dóé iets in plaats van hier mijn oeverloos gelul te blijven lezen. Of klik in mijn lijst op 'Verantwoord Tijdverlies'. Doe dát desnoods. Daar moet ge u tenminste niet verantwoorden - ah nee, 't is al verantwoord.

Zijt ge nu eindelijk weg, ja?!

1 opmerking:

Geert Simonis zei

Ik zie Janelle graag maar zij mij niet. Ik zou graag met Janelle naar Drake luisteren maar zij niet met mij.