maandag 5 juli 2010

Werchter '10

Zo, net thuis van Werchter. Zalige editie. Keiwarm weer en super veel bier. Vannacht wel moeten kotsen in de tent, maar ça va nog. 't Is maar één keer per jaar Werchter hé!

Ik was voor Faithless gekomen, maar heb ze uiteindelijk gemist. Allez, 't klinkt misschien raar, maar als ik naar Werchter ga zit ik meestal ongeveer drie vierde van de tijd op de camping. Ge weet wel, ge moogt geen bier meenemen op de wei en dus blijven mijn maten en ik gewoon op de camping pintjes drinken. We zetten daar dan ook gewoon zelf onze muziek op en zetten die keihard. Feestje!

Dus, eens denken: welke groepen heb ik gezien dees jaar? The Prodigy, vrijdag, en een stukske Placebo op de Main Stage? Ik denk die twee. En voor de rest een rosse in de Marquee, maar ik zen daar niet naar blijven zien. Hotdogske gestoken, pintje gedronken.

Vannacht dus in de tent gekotst en donderdagnacht ook al. Toen ik donderdagnacht nog naar de wc wilde, vond ik daarna mijn tent niet meer terug en heb ik gewoon buiten geslapen. 't Was mooi weer enzo.

Zaterdag dan ineens bakken regen, iedereen zijn tent in. Nog een mieke gevonden, mee in die haar tent gekropen. Pintjes gedronken, kleren uit. 'k Moet er geen tekeningske bij maken zeker? Gemaan zat was ik.

Voilà, mijne Werchter in 't kort. Hopelijk staan er geen dt-fouten in dit stukske ;).

2 opmerkingen:

Ella Guru zei

Woehaha! Marginaal goeie Werchter precies.

(Kzou int vervolg wel moeilijke woorden als "editie" weglaten!)

Geert Simonis zei

gade mee naar pukkelpop vant jaar??? tga ect supergoe worre!!!