vrijdag 13 juli 2007

1307

Op het goddeau-forum (redactie only!) is er een topic waar je mag posten als je vindt dat er een "belangrijke" plaat nog moet besproken worden, die dus nog niet gedaan is. Ik post daar wel eens een naam, meestal omdat ikzelf helemaal geen kenner van de respectieve muziek ben, maar omdat ik de plaat goed vind en er graag eens een mening over zou lezen, op goddeau.


Deze week was ik goed voor "Burning Of Impurities" van Grails en "Spider Smile" van Tarwater. Die eerste eigenlijk enkel omdat er veel positiefs over te horen is, tegenwoordig - zelf ben ik niet meteen zo'n fan van hun "world post-rockgeluid", zoals ik het nu effe zal noemen. Maar Tarwater, dat is werkelijk een revelatie, hier. Tot voor kort was Tarwater gewoon een van die bekendste Morr-bands waar ik niks aan vond, en toen ik het dan een tijd geleden toch nodig achtte eens naar deze "Spider Smile" te luisteren, werd mijn idee alleen maar bevestigd. Tot eergisteren dus toen ik de plaat opeens best goed vond, best goed als in "de aanschaf waard", en als ik momenteel opnieuw aan 't luisteren ben vind ik ze nog beter. Verrassend.

Geen opmerkingen: