dinsdag 17 juni 2008

Vooruit maar: !!!

Hebt u het al gemerkt? E. is terug. E. wie? E. wat? Gewoon E.. En kan u al een beetje opmaken of dat me nu blij of verdrietig stemt? Welaan dan, ik smijt er wat uitroeptekentjes tegenaan. E. is terug!!!

Hij is niet vanonder de kast komen kruipen noch is hij twee weken gaan liggen bakken aan de Costa Blanca. Echt weg was hij in feite ook nooit, maar nu is hij gewoon teruger (onbestaande comparatief) dan terug. Of ik het nog wat vager kan formuleren? Toegegeven: amper. U moet het maar gewoon met mijn euforie zien te stellen. Hierzie: !!!

Een toegift? Vooruit maar, we zijn goedgezind. E. is de jongen die samen met mij van bovenop de brug naar omlaag keek, mijn gedachten kon lezen en met mij op de voorbijstuivende vrachtwagens spuwde. En E. is de vriend die met me meejoelde toen ik hem in opperste gelukzaligheid vertelde dat ik "Let Down" van Radiohead zo'n geweldig nummer vond. En dat deed hij dan niet om mij te pleasen, nee, hij haalde er heel eigen argumenten voor aan.

Meer hoeft u normaalgezien niet te weten om te begrijpen waarom ik zo blij ben dat E. nu helemaal terug is. Nu kan ik hem finaal weer onder mijn kast schuiven in de wetenschap dat hij daar blijft liggen tot ik hem er zelf weer onderuit haal.

Yes!!!

Geen opmerkingen: